wtorek, 24 grudnia 2013

Wigilia !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siema misie !!! Nareszcie nadszedł czas świąt. Nie wiecie nawet jak się cieszę z tego powodu !!! Jak przygotowania u was ?? U mnie od godziny około 8 wszyscy na nogach.... Wszędzie hałas !!! Wszyscy coś robią. Z jednej strony lubię święta lecz przygotowania do nich są najgorsze. W tym roku niezbyt czuć ten urok świąt.... Nie ma śniegu, ani trochę, szkoda.... Jest choinka, jej piękny zapach :)) . Wy macie sztuczną czy żywą w domu?? Muszę się przyznać, że ja mam sztuczną  , ale jej zapach jest cudowny... Pachnie jak prawdziwa :*****A tu kilka zdjęćz tego roku :*** :











Doradzicie??? Lepiej w podpiętej grzywce czy normalnej ?? Bo nwm jak ułożyć włosy na Wigilię :))

Dzisiaj ukaże się jeszcze jeden wpis, mam taką nadzieję ^^
Wesołych Świąt!!!
Chwalcie się co dostaliście pod choinkę!!!!
 Nie mam dziś dobrego humoru z jednego powodu nie będę miała aparatu, gdyż nie doszedł i już nie dojdzie. Głupota... No ale trzeba przeżyć !!! Może coś lepszego się dostanie :***
Papapa uciekam, o 20 powróce :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz